środa, 12 lutego 2014

Valentine`s Day Outfit

     Moja propozycja na Walentynki ;)
Zapraszam do obejrzenia  całego postu :)
     Dzisiejszy dzień zapowiadał się bardzo słonecznie - niestety nie na długo. Po dobraniu ubrań na 3 stylizacje i wyjściu "w teren"okazało się, że temperatura spada. Ale ponieważ w weekend mam egzaminy i od jutra trzeba będzie się wziąć za naukę, więc trudno: zimno czy nie, trzeba się było wsiąść za robienie zdjęć :) Oto efekty - jak na zdjęcia robione w temperaturze może +10 stopni, chyba nie wyszłam tak źle..:) Chociaż trzęsłam się z zimna. Bo zestaw z bluzką z krótkim rękawem i delikatnym sweterkiem jak najbardziej nadaje się na romantyczną randkę..ale może niekoniecznie na taką pogodę :)
     W zestawie ciuszki z Mohito + buty (Lasocki - CCC).


 W zestawie:
  • bluzka / blouse - Mohito
  • sweter / sweater -  Mohito
  • spódnica / skirt - Mohito
  • torebka / bag - Mohito
  • buty / shoes  - Lasocki
  • pasek / belt - Mohito

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)