niedziela, 29 czerwca 2014

Cartoons - Moomins - Chasing DREAMS

Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)
     Ostatnio trochę zaniedbałam bloga, ze względu na brak czasu: egzaminy, przygotowania do obrony pracy. Zdjęcia zrobiłam tydzień temu, a dopiero dzisiaj znalazłam czas, by je opracować.
Przedstawiam drugą stylizację  z serii "Kreskówki", przygotowana spontanicznie, w kilka  minut.. :-)

     Recently a little neglected blog, due to lack of time: exams, preparation for defense work. Photos I did a week ago, and only today I found the time to develop them.
Introduce other styling from the series "Cartoons", prepared spontaneously in a few minutes
:-)
W zestawie:
  • bluzka / blouse - Sinsay
  • spódnica / skirt - H&M
  • buty / shoes - Kazar
  • żakiet / jacket - Reserved
  • bransoleta / bracelet - Carry
Chyba mi coś wyrosło na głowie XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)