czwartek, 22 grudnia 2016

My birthday, gingerbread jumper and gift from Le Petit Marseillais

   Witam Was!
   Dziś są moje urodziny :-D Teoretycznie nie ma się z czego cieszyć...bo jak tu się cieszyć ze starzenia się ;-) Ale i tak jestem w bardzo świątecznym nastroju :-)
   Dzisiejszy wpis o moim święcie (a właściwie to urodzinowych ciastach ;-)), swetrze w pierniki  oraz upominku od firmy Le Petit Marseillais. 
ZAPRASZAM :-)

środa, 21 grudnia 2016

Christmas sweater


W zestawie / Today outfit:
sweter z lampkami LED / sweater with LED - Cropp Town
spodnie i szal / trousers & scarf - Mohito
torba / bag - Stradivarius
płaszcz / coat - Top Secret
buty / shoes - Lasocki / CCC

Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)

wtorek, 20 grudnia 2016

niedziela, 18 grudnia 2016

Witam Was!

Święta tuż tuż. 
Centra handlowe przeżywają  prawdziwe oblężenie (również jest w tym moja zasługa☺).
Czuć nadchodzące Święta, radość i podekscytowanie wiszą w powietrzu.
A biorąc pod uwagę cytat: "Emocje są jak wirusy-łapiemy je mimowolnie", ciężko nie ulec podekscytowaniu z okazji nadchodzącego Bożego Narodzenia... i przy okazji nie kupić zbyt wiele.
Ponieważ brakowało mi dodatków do głównych prezentów, spędziłam 2 h w największym w moim mieście centrum handlowym. Musiałam wykazać się sporą samokontrolą, by nie kupić kilku zbędnych rzeczy płacąc kartą kredytową (którą przecież trzeba spłacić po Świętach).
Ponieważ dzisiaj dokonałam części zakupów i czekam jeszcze na 1 paczkę z House, niebawem zamieszczę zdjęcia z dokładnym opisem co i dla kogo.
A tymczasem kilka moich porad: jak zapobiec wydaniu zbyt dużo na niepotrzebne rzeczy.

1. PRZYDATNOŚĆ GŁÓWNEGO PREZENTU POWINNIŚMY USTALIĆ Z OSOBĄ, KTÓRĄ CHCEMY OBDAROWAĆ.
Wiem, że niespodzianki są fajne... ale tylko te udane.
Ja sama lubię ten tajemniczy nastrój przed rozpakowaniem prezentu i ukradkowe spoglądanie pod choinkę: "A może uda mi się zobaczyć wcześniej, co tam jest ;-)".
Ale jeśli obdarowujemy osobę, której nie znamy bardzo dobrze i nie wiemy, co lubi i jakich rzeczy używa, lepiej jest ją podpytać co by jej się przydało, jaki jest jej ulubiony kolor, jakiego rodzaju książki czyta.
Ja w tym roku kupiłam prezenty, które wiem, że się przydadzą. O tych głównych, najdroższych, wiedzą osoby obdarowywane. Dzisiaj dobrałam do nich kilka małych dodatków, które będą niespodzianką. 
PS Ich zdjęcia niebawem  :-)

2. CZY JEST NAM TO POTRZEBNE?
Moim "problemem"jest fakt, że mam urodziny 22 grudnia. Wiedząc, że dostanę jakąś kasę, zdarzało  mi się kupić sobie rzeczy pod  wpływem impulsu.
Obecnie zawsze zadaję sobie pytanie: Czy ta rzecz jest naprawdę potrzebna mnie lub osobom, do których ma trafić? 
Sweterki ze świątecznymi motywami, t-shirty czy notesy kuszą... ale czy moja siostra korzysta z notesu-czekolady, który jej dałam kilka lat temu...? Chyba nie za bardzo... bo cały czas jest w nim wiele pustych kartek i przy takiej szybkości uzupełniania starczy jej na kolejne kilka lat ;-) A ten fajny sweter w choinki raczej nijak się ma do jej ulubionych japońskich mang...

3. ZACHOWAJ PARAGON, KUP PRZEZ INTERNET LUB DAJ KARTĘ PODARUNKOWĄ.
Mając produkt z metkami i  paragon możemy go spokojnie wymienić lub oddać po Świętach, jeśli okaże się, że prezent nie był trafiony. W niektórych sieciówkach zwroty są tylko na kartę podarunkową. Jeśli chcemy, by osoba obdarowana przez nas miała wybór: zwrot gotówki lub wymiana, najlepiej zamówić przez internet. Zakupy "poza lokalem przedsiębiorstwa" gwarantują nam możliwość zwrotu gotówki i mamy na to 14 dni.
Fajnym rozwiązaniem są też karty podarunkowe-ale tylko gdy wiemy, że odbiorca naszego prezentu lubi robić zakupy w danym salonie.


Zapraszam niebawem po porcję świątecznych zdjęć ;-)



https://www.facebook.com/Fashion-Secret-Garden-200161053482191/ https://plus.google.com/111698595772641403120 https://www.instagram.com/alliness_blogspot_com/?ref=badge https://pl.pinterest.com/justynaprzeorek/

niedziela, 4 grudnia 2016

"Made in Poland" kontra "Made in China"

   Witam Was!
   Od jakiegoś czasu często słyszymy, że: "Made in Poland" jest O.K. bo wspieramy rodzimą gospodarkę, za to "Made in China" niekoniecznie. Często spotykam się z określeniami "chińskie badziewie" a jak coś się popsuje, to przecież oczywiste, bo to "chińszczyzna".
Czy rzeczywiście mamy rację?

   Dzisiejszy outfit to typowe jesienno-zimowe połączenie. Wygodnie i przytulnie. Spodnie i szal z H&M (oba po 40 pln), zielony ciepły sweterek z Reserved - chociaż na bocznej krawędzi na metce ze składem materiału pisze, że to House ;-) (40 zł), buty od Lasockiego (około 200 pln), torebka serce z Mohito (4o zł), płaszcz Top Secret (150 pln, 50% wełny) oraz na koniec rękawiczki także H&M z odkrywanymi palcami (10 pln).
Wszystko "made in China" ... i bardzo dobrze! :-)
Dlaczego?
Wyjaśnię to w tym wpisie.

Zapraszam!

niedziela, 27 listopada 2016

"Lisek chyrusek" ;-)

   Witam Was.
   Aby zrobić zdjęcia dzisiejszej stylizacji, poświęciłyśmy z siostrą sporo czasu... czego niestety nie odzwierciedla ich jakość... Na skutek oszustwa internetowego, kupiłam aparat z uszkodzonym czujnikiem ISO. W efekcie mam sprzęt, który robi zdjęcia "jak mu się podoba". A że na dworze teraz coraz mniej światła, zrobienie chociaż jednego normalnego zdjęcia graniczyło z cudem. Po prawie godzinie walki z zimnem i aparatem zgrałam zdjęcia... Większość od razu wylądowała w koszu. Resztę - po obróbce - prezentuję teraz... 
A w dzisiejszym zestawie: sweter i koszula z Mohito, jeansy z House, płaszcz z Top Secret, botki z Wojas.
Zapraszam :-)

piątek, 25 listopada 2016

"Black Friday"

   Witam Was!
   Kto skorzystał dziś z "czarno-piątkowych" rabatów?
                       Ja tak ;-)
Oto moje "zdobycze": spodnie i 2 bluzy do chodzenia po domu :P
Co do tych drugich: wiem... jestem czasem trochę zwariowana :P
 
Zapraszam!

środa, 23 listopada 2016

Navy Blue

W zestawie / Today outfit:
  • bluzka, jeansy, kurtka / bloue and jeans - Orsay
  • buty / shoes - Lasocki
Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)

wtorek, 15 listopada 2016

FINESWAP - new fashion app for Android !

FINESWAP

Aplikacja mobilna, dzięki której można wymieniać, sprzedawać lub kupować produkty ludziom z wybranego obszaru. Ułatwia przeglądanie inetesujacych nas produktów na rynku. Po znalezieniu odpowiedniego produktu możemy skontaktować się ze sprzedającym i dokonać transakcji. Dodatkową opcją jest możliwość polubienia przedmiotu. Aplikacja wygląda jak połączenie Instagrama, Facebooka i sklepu internetowego. Obecnie jest ona dostępna na Androida (link TUTAJ) i dziś ma swoją premierę w Polsce.


 

FINESWAP

is a mobile app where you can swap, buy and sell items with people in your area. You browse through the items in the marketplace, one at the time, and either Like or Pass on each. When you and another member Like each other's items, you have a Match and an opportunity to swap items with this person. You may also buy or sell directly instead of swapping.
   An additional option is the ability to liking the subject. The application looks like a combination of Instagram, Facebook and an online store. It is now available on Android (link HERE) and today it has premiere in Poland.



https://www.facebook.com/Fashion-Secret-Garden-200161053482191/ https://plus.google.com/111698595772641403120 https://www.instagram.com/alliness_blogspot_com/?ref=badge https://pl.pinterest.com/justynaprzeorek/

środa, 26 października 2016

Gold Autumn

 Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)

W zestawie / In set:
  • płaszcz / coat - Zara
  • sukienka i torebka / dress & bag - Mohito
  • buty / shoes - CCC / Lasocki

sobota, 8 października 2016

Stylish blackness


W zestawie / Today outfit:
  • kapelusz / hat - Hat Hat
  • płaszcz / coat - Zara
  • sweter, spodnie i torebka / sweater, trousers & hearth-bag - Mohito
  • buty / shoes - Wojas
Zapraszam do obejrzenia całego postu ;-)

poniedziałek, 3 października 2016

Autumn morning.

Dzisiejszy look / Today outfit:
  • buty / shoes - CCC / Lasocki
  • spodnie / trousers - Cropp Town
  • torebka i bluza / bag and jacket - Mohito
  • bluzka / blouse - C&A
Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)

czwartek, 29 września 2016

First day of fall

   Witam Was!
    Lato i pierwsza połowa września minęły mi bardzo pracowicie. za to ostatni tydzień podsumowałabym jednym cytatem: "Obudziło się we mnie dzikie zwierzę. Obawiam się, że to leniwiec..." 
    Hello everyone!
    Summer and the first half of September passed me very busy. for the last week podsumowałabym one quote: "Woke up in me a wild animal. I'm afraid that this a sloth ... "
     Może to jesienna chandra, może przemęczenie... nie wiem. Ale wreszcie zebrałam się by opublikować kolejny post :) Zdjęcia zrobiłam tydzień temu podczas jednodniowej wycieczki po okolicy.
    W zestawie: sweter (House) / legginsy / plecak - Cropp Town / buty - Ryłko / płaszcz - Mohito / kaszkiet - Top Secret.

    Maybe it autumnal doldrums, maybe tiredness ... I do not know. But finally I plucked up to publish another post :) I did pictures a week ago during a one-day excursions.
    In set: cosy sweater - House / leggings - no name / rucksack - Cropp Town / shoes - Ryłko / coat - Mohito / cap - Top Secret.

Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)

niedziela, 4 września 2016

Good bye SUMMER!

   Witam Was!
   Mamy już wrzesień. Co prawda pogoda nadal przypominająca tegoroczne lato, ale fakt, że w szkołach zadzwonił już pierwszy dzwonek, przypomina o nadejściu jesieni i czekających na nas obowiązkach. W tym roku nie udało mi się wyjechać nawet na weekend. Dopiero przygotowując grafik uświadomiłam sobie, że to już wrzesień... Ale wszystko co ma "minusy", ma z reguły także jakieś "plusy" i tych "plusów" jest dość dużo. Mój wrzesień zapowiada się bardzo pracowicie. Przygotowanie sklepu internetowego dobiega końca, o ile dotychczas moim głównym zadaniem było wytłumaczenie informatykowi, jak ma wyglądać, obecnie resztę pracy będę musiała wykonać sama. Efektu już nie mogę się doczekać! PS Brak wakacji od 2 dni próbuję sobie trochę nadrobić oglądając  serial, na który  od dawna się szykowałam :)
   Pracując tak dużo przez ostatnie miesiące, nie miałam zbytnio czasu by zastanawiać się: "W co się ubrać?" Moje tegoroczne letnie zestawy nie należały do bardzo odkrywczych. Były to albo: jeansy + t-shirt, albo szorty + t-shirt, albo po prostu jakakolwiek sukienka (bo nie trzeba myśleć, czy "góra" pasuje do "dołu" ;-)) Dzisiejszy zestaw należy do tych "prostych", z którymi nie trzeba zbytnio kombinować. Marynarski t-shirt, granatowe szorty, sandały, kapelusz... i tyle :-)
Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)

niedziela, 28 sierpnia 2016

A few words about my Company - IKIGAI / Kilka słów o mojej firmie - IKIGAI.

Hi!
Today: a few words about my company.
I trained martial arts since March 2000. I had 3 break due to injury. But I always come back to training after treatment, because it like it very much!  If You follow my blog, You know, that I add pictures from Shaolin sometimes. For 15 years martial arts are only my hobby. I never thought, that I will open online shop (by education I`am land surveyor and physiotherapist...). I`m in the process of opening my first store now - soon at: www.ikigaishop.pl
I sale my products on allegro (Polish equivalent of eBay). 
Link here:  http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4120433
But... what I sell?
 Traditional martial arts are my favorite. I train traditional Ju Jitsu Goshin Ryu.
My fashion blog is full of colors, but in traditional martial arts I very like minimalism and simplicity.
Quality of materials is very important for me. Therefore all products in my shop are high quality. I offer kimonos and accesories from Asia. I offer clothes for martial arts made of bamboo cotton (the first on the Polish market).
I can send order to each country. 

   We have for sale currently:
KIMONOS for Judo and Karate [Bamboo Cotton or Cotton 100%]
HAKAMA for Kendo [Cotton with polyester] - colors: black / navy blue
SHOES for Tai Chi and Kung Fu - ideal for walking on a daily basis too! [Canvas - colors: white, black, red]
FANS - Tai Chi and Kung Fu [100% silk - available in red color in two patterns]
Pictures below polish version - click: "read more".

All my products are available HERE.
You can search my company on social media.

https://www.facebook.com/ikigaipoland/  https://twitter.com/ikigaishop  https://plus.google.com/u/0/114633620593528861549?hl=pl  https://www.instagram.com/ikigai_pl/  https://pl.pinterest.com/ikigai7097/  https://www.youtube.com/channel/UCTAoUbo0UySNRQL_-Ly6T0Q  http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4120433

________________________________________________________________

Witam Was!
Wreszcie mogę napisać coś więcej na temat mojej firmy.
Trenuję sztuki walki od marca 2000 roku. Miałam 3 przerwy z powodu kontuzji. Ale zawsze wracałam na trening, ponieważ bardzo to lubię. Osoby, które śledzą mój blog, wiedzą, że czasem dodaję zdjęcia np. z Shaolin albo inspirowane Japonią lub Chinami. Przez 15 lat sztuki walki były dla mnie tylko hobby. Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek otworzę sklep internetowy (z wykształcenia jestem geodetką i fizjoterapeutką). Obecnie jestem w trakcie otwarcia mojego pierwszego sklepu.
Swoje produkty sprzedaję na allegro.
Link tutaj:  http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4120433
Ale... co sprzedaję?
Tradycyjne sztuki walki należą do moich ulubionych. Trenuję tradycyjne Ju Jitsu Goshin Ryu. Mój blog modowy jest pełen kolorów, ale w tradycyjnych sztukach walki bardzo lubię minimalizm i prostotę. Bardzo ważna jest dla mnie jakość materiału. Dlatego też wszystkie produkty w moim sklepie są wysokiej jakości. Oferujemy kimona i akcesoria szyte dla firm japońskich. W naszej ofercie są kimona wykonane z bawełny bambusowej (pierwsze na polskim rynku).
Zamówienie mogę wysłać do każdego kraju.

   Obecnie posiadamy w ofercie:
KIMONA do Judo i Karate [Bawełna bambusowa albo bawełna 100%]
HAKAMY do Kendo [Bawełna z domieszką poliestru] - colory: czerń / navy blue
BUTY do tai Chi i Kung Fu - idealne także do chodzenia na co dzień! [Płótno - kolory: biel, czerń, czerwień]
WACHLARZE - Tai Chi / Kung Fu [100% jedwab - dostępne w kolorze czerwonym i dwóch wzorach].
Aby zobaczyć zdjęcia kliknij: "Czytaj więcej".

Możecie także znaleźć moją firmę w mediach społecznościowych.
Mamy także Blog firmowy.
Zapraszam!

https://www.facebook.com/ikigaipoland/  https://twitter.com/ikigaishop  https://plus.google.com/u/0/114633620593528861549?hl=pl  https://www.instagram.com/ikigai_pl/  https://pl.pinterest.com/ikigai7097/  https://www.youtube.com/channel/UCTAoUbo0UySNRQL_-Ly6T0Q  http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4120433